האם תקופת חגים היא זמן רע לקמפיין מכירה?

האם תקופת חגים היא
זמן רע לקמפיין מכירה?

את התשובה לשאלה הזו קיבלתי
בראיון עם נועם שרון, מנכ"ל
קבוצת "אדם עולם", שהשיק
בפסח האחרון קורס הורות ברוח
האנטרופוסופית.

הקורס נרכש ע"י
למעלה מ 100 הורים(!)
ולא תאמינו מה הביא את
40 אחוז מהמכירות האחרונות
שהגיעו אחרי שנסגרה ההרשמה.

בראיון המלא תגלו:

* מדוע לא כדאי להקשיב לאינטואיציה ביצירת תכני ההשקה.
* איך נעשה שימוש בוידאו אותנטי, ללא הפקה גרנדיוזית.
* איך מוכרים קורס לפני שהוא מוכן.
* איך מכירת הקורס לפני הכנתו משפרת את הקורס.
* היתרון בהשקה בזמן חג.
* מה הביא את 40% המכירות האחרונות.
* איך מנצלים את ההשקעה בהשקה שוב ושוב.
(אורך הסרטון כ 10 דקות)

מה דעתכם על מכירה בזמן חגים?
שתפו אותי כאן למטה…

הפוסט הזה פורסם בתאריך כללי עם התגים . קישור קבוע.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים


*

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

3 תגובות על האם תקופת חגים היא זמן רע לקמפיין מכירה?

  1. מאת yasmin:‏

    שלום אילן,

    תודה על התוכן המעניין.
    הגישה אכן מרעננת!

    אבל – - -
    אני חושבת שהשקה בתקופת החגים עבור לקוחות דתיים-חרדיים הינה שונה לחלוטין.
    מנסיוני מול בתי"ס ומורים במגזר הדתי-חרדי, אנשים פשוט לא מעוניינים לשמוע על תוכן שיווקי, החל משבוע לפני החג…
    כולם טרודים בהכנות רבות מאוד של בישולים, קניות בגדים, הכנת הבית, בניית סוכה, קניית ארבעת מינים ועוד ועוד.
    הם יודעים שבחג עצמו לא יוכלו לעבוד כלל, כך שהשבוע שלפניו נהיה נורא עמוס
    במציאות כזו אני אכן תוהה האם כדאי לי להשקיע בהשקה או אפילו בפעילות שיווקית בתקופה זו?

    התשובה הרווחת מצד הלקוחות היא: "אני נורא עמוסה כעת ואין לי פנאי ויישוב הדעת, אפילו לא להציץ בקטלוג שלך…"

    מה דעתך?

    • מאת אילן אביגדור:‏

      אני בהחלט מסכים שכמו במקרים רבים, לא כל גישה מתאימה לכולם.
      הקורס של נועם נמכר לקהל חילוני בעיקר, ואם הקהל שלך כולו דתי ייתכן ותקבלי תוצאות שונות.
      אגב, זה נכון לא רק לנושא של דתיים חילונים. הנסיון מראה, שמכירה של מוצרי דיאטות
      למשל, קשה הרבה יותר לפני החג מאשר לאחריו, בגלל הגישה של "אני אתחיל אחרי החגים".
      לכן, כדאי להפעיל שיקול דעת.